Nhân Viên Nhắc Nợ

  • Ho Chi Minh City

  • Report to: Hang out Manager
  • Function: Customer Service
  • Contact to: hiring@timo.vn

RESPONSIBILITIES:

  • Nhận danh sách phân bổ khách hàng cá nhân có nợ quá hạn tại Ngân hàng.
  • Thực hiện điện thoại tới khách hàng được phân công nhằm đạt được chỉ tiêu hoạt động và chỉ tiêu thu nợ được giao.
  • Tham gia các cuộc training nội bộ team để nâng cao kỹ năng đàm thoại/ dẫn dắt/ thương lượng với khách hàng cá nhân.
  • Báo cáo kết quả làm việc định kỳ và các báo cáo khác khi được yêu cầu.
  • Đảm bảo tuân thủ yêu cầu công việc theo điều chỉnh từ cấp quản lý cũng như theo chính sách và quy định Timo từng thời kỳ.

REQUIREMENTS:

  • Tốt nghiệp từ cao đẳng trở lên, ưu tiên các ứng viên tốt nghiệp chuyên ngành Kinh tế.
  • Có kinh nghiệm bán hàng qua điện thoại hoặc tổng đài chăm sóc khách hàng hoặc làm việc tại tổ chức tín dụng là một lợi thế.
  • Giọng nói chuẩn, dễ nghe.
  • Kỹ năng giao tiếp, đàm phán và thuyết phục khách hàng.
  • Chịu được áp lực trong công việc.

BENEFITS:

Our deliverable is a leading software that is changing the way people do banking. You will be proud of your work and you will share with everybody that you helped to build Timo.

You’ll be joining a team of experts who are technically savvy, creative, and who share the intention of reinventing banking in Vietnam. You work closely with international architects and front-end consultants, product managers, and designers to develop the system. You will learn a lot from them.

Company Benefits:

  • Full benefits and salary during probation.
  • Premium health care insurance.
  • Competitive salary and learning culture
  • Other benefits as per stated in Vietnamese Labor Law.
  • Premium health care insurance
  • Competitive salary and learning culture
  • Learning and development opportunities
  • Other benefits as per stated in Vietnamese Labor Law

Find it interesting? Apply now at: